18 תשובות
כן
זה נקרא
אופי
דבר מדהים אה?
אם הגיוני? עובדה שזה קרה, זה כן ילדותי למדי
על מה המינוסים, מראה זה חלק בלתי נפרד מחיבור רומנטי לאדם, התעלמות מזה מעידה על דילוג שלבים בבניית קשר מה שמעיד על חוסר בגרות.
לא
כן. אופי פנימי
שואל השאלה:
למה לא
אנונימי
כן
יצא לי בעבר
זה חיבור, אופי
כן כמובן
להתאהב בנשמות חזק יותר
לא
כן. הבעיה היא שזה יוצר ציפיות. אתה נמשך לאופי, ולפי זה שהאופי מוצא חן בעיניך, אתה מניח שהיא גם הטייפ שלך חיצונית. ואז הציפיות שלך עולות ובסוף הכל יכול לקרוס עליך.
לכן תמיד, המראה מביא אותך, האישיות מחליטה אם אתה נשאר. לעשות הפוך זה הימור גדול מדי.
חוזרים לבית ספר ואתה מגלה שזה חבר שלך
כןן יצא לי גם ואז גיליתי שהוא מכוער זה מבאס רצח חחח
אפשרי בהחלט
זה יהיה ממש חמוד אם זו מישהי מכאן
אנונימית
כן ברור
(תגיד לה את זה, זה הרבה יותר כיף כשמסתכלים עלייך בגלל אופי מאשר מראה)
אנונימית
כן
קרה לי
כן אופי