10 תשובות
זה הגיוני,זה צורך אנושי.
אבל לכל דבר יש זמן ועת תחת השמיים.
כן תעשה משהו כשאתה רואה הזדמנות אבל בינתיים תעבוד על הבן אדם שאתה רוצה להיות.
תתרכז כרגע במטרות שלך,להשתפר כגבר וכבן אדם.
בסופו של דבר הקדוש ברוך הוא יחליט מתי זה יהיה הזמן הנכון בשבילך.
אבל לכל דבר יש זמן ועת תחת השמיים.
כן תעשה משהו כשאתה רואה הזדמנות אבל בינתיים תעבוד על הבן אדם שאתה רוצה להיות.
תתרכז כרגע במטרות שלך,להשתפר כגבר וכבן אדם.
בסופו של דבר הקדוש ברוך הוא יחליט מתי זה יהיה הזמן הנכון בשבילך.
שואל השאלה:
צודק אחי. תמיד עובד על לשפר את עצמי ולהיות אדם טוב יותר אבל זה לא עוזר לתחושת בדידות זה כאילו סוגשל "מה רציתי רק לאהוב מישהי ובאמת להיות החבר הכי טוב בעולם"
צודק אחי. תמיד עובד על לשפר את עצמי ולהיות אדם טוב יותר אבל זה לא עוזר לתחושת בדידות זה כאילו סוגשל "מה רציתי רק לאהוב מישהי ובאמת להיות החבר הכי טוב בעולם"
אנונימי
^בן כמה אתה?
שואל השאלה:
18 (אני נשמע ילד אני יודע )
18 (אני נשמע ילד אני יודע )
אנונימי
מחפשים חברה, מחכים
אם אתה רוצה מוזמן לפרטי
אם אתה רוצה מוזמן לפרטי
שואל השאלה:
מה עושים כדי להרגיש טוב בנתיים?
מה עושים כדי להרגיש טוב בנתיים?
אנונימי
וואי כנלל
^אני גם בגילך ואני גם מרגיש כמוך,מזדהה איתך.
אבל תנסה למצוא לך משהו שיתן לך משמעות.
אני יודע שזה קל לומר וגם אני מרגיש לפעמים בקושי הזה אבל זאת המציאות.
אבל תנסה למצוא לך משהו שיתן לך משמעות.
אני יודע שזה קל לומר וגם אני מרגיש לפעמים בקושי הזה אבל זאת המציאות.
שואל השאלה:
תודה רבה אחי מעריך. אנסה כמה שאפשר
תודה רבה אחי מעריך. אנסה כמה שאפשר
אנונימי
^אם אתה רוצה אתה גם יכול לדבר איתי בפרטי בכיף