11 תשובות
אני חושבת שאם את מרגישה בנויה לטירונות לוחמה והכל אז ברור כי תאמיני לי שתתחרטי יותר על זה שעשית שירות צבאי בלי חברים שאת לא שלמה איתו מאשר שתתחרטי על זה שויתרת על יומיות
זה נשמע יותר כמו רצון לשנות את מה שחסר לך עכשיו מאשר דווקא רצון אמיתי ללוחמה. את מחפשת אנשים בגיל שלך, חוויה, להרגיש משמעות וזה לגמרי מובן. אבל לוחמה זה לא רק חוויה, זה גם עומס פיזי, נפשי, משמעת קשוחה וחיים שונים לגמרי מיומיות של 7 דקות מהבית.
יכול להיות שהבעיה היא פחות התפקיד ויותר הסביבה שאין לך עם מי להתחבר ושאת לא מרגישה את עצמך שם. שווה לחשוב אם אפשר לשנות תפקיד או מקום בתוך המערכת שייתן לך יותר אנשים בגילך וחוויה,
לדעתי בלי אל תקפצי ישר למשהו קיצוני כמו לוחמה.
יכול להיות שהבעיה היא פחות התפקיד ויותר הסביבה שאין לך עם מי להתחבר ושאת לא מרגישה את עצמך שם. שווה לחשוב אם אפשר לשנות תפקיד או מקום בתוך המערכת שייתן לך יותר אנשים בגילך וחוויה,
לדעתי בלי אל תקפצי ישר למשהו קיצוני כמו לוחמה.
שואל השאלה:
אני במשטרה לא יכולה להישאר קשה לי עם הסביבה ועוד יותר עם התפקיד הלא תורם הזה שמתאים לאנשים שרוצים רק לשרוף שנתיים ולומר שעשו צבא
אני במשטרה לא יכולה להישאר קשה לי עם הסביבה ועוד יותר עם התפקיד הלא תורם הזה שמתאים לאנשים שרוצים רק לשרוף שנתיים ולומר שעשו צבא
אנונימית
שואל השאלה:
אבל יש לי חלומות כמו לפתוח עסק ולטוס אז אם אבחר לצאת מהתפקיד זה הולך לפח
אבל יש לי חלומות כמו לפתוח עסק ולטוס אז אם אבחר לצאת מהתפקיד זה הולך לפח
אנונימית
את פראיירית אם תוותרי על זה סורי
את לא מבינה כמה חרא זה לאכול בלוחמה ולעבור לשם בשביל "לשנות שגרה" זה רעיון פשוט גרוע
את לא מבינה כמה חרא זה לאכול בלוחמה ולעבור לשם בשביל "לשנות שגרה" זה רעיון פשוט גרוע
אנונימית
שואל השאלה:
וואלה התנאים במשטרה זה וואו , אי אפשר אפילו לתאר את ההטבות שאני מקבלת .
אבל ממש רע לי פה חברתית ואני מרגישה לא תורמת
וואלה התנאים במשטרה זה וואו , אי אפשר אפילו לתאר את ההטבות שאני מקבלת .
אבל ממש רע לי פה חברתית ואני מרגישה לא תורמת
אנונימית
יאא ממליצה על שחם? אני בתכלס רוצה יומיות וחשבתי לבקש את זה בבקום
אנונימית
שואל השאלה:
איפה את רואה המלצה פה?
אני אומרת לך שאני סובלת את חיי ונשארת רק בשביל הפוזה של להגיד שאני שוטרת ולדעת כל פיפס שקורה בעיר שלי .
חוץ מזה טעות חיי , הלוואי ולא הייתי עוברת קבט או משהו ונשארת בצהל
איפה את רואה המלצה פה?
אני אומרת לך שאני סובלת את חיי ונשארת רק בשביל הפוזה של להגיד שאני שוטרת ולדעת כל פיפס שקורה בעיר שלי .
חוץ מזה טעות חיי , הלוואי ולא הייתי עוברת קבט או משהו ונשארת בצהל
אנונימית
שואל השאלה:
אם את רוצה יומיות תעשי יומיות בצהל .
אם את רוצה לבלות שנתיים עם אנשים מבוגרים שיכולים להיות ההורים שלך ושלא תהיה לך אינטרקציה עם חיילים בגילך בהצלחה בואי לשחמ
אם את רוצה יומיות תעשי יומיות בצהל .
אם את רוצה לבלות שנתיים עם אנשים מבוגרים שיכולים להיות ההורים שלך ושלא תהיה לך אינטרקציה עם חיילים בגילך בהצלחה בואי לשחמ
אנונימית
שואל השאלה:
אני גם זלזלתי באנשים שאמרו לי לוותר על שח"מ ועכשיו אני זאת שאומרת לאנשים לוותר .
תאמיני לי שזה לא שווה את זה , את יכולה להתגייס אחרי הצבא למשטרה אם כלכך בא לך
אני גם זלזלתי באנשים שאמרו לי לוותר על שח"מ ועכשיו אני זאת שאומרת לאנשים לוותר .
תאמיני לי שזה לא שווה את זה , את יכולה להתגייס אחרי הצבא למשטרה אם כלכך בא לך
אנונימית
לא באתי בגישה רעה אני רק שאלתי, פשוט אני בתפקיד מאוד רע וחשבתי לעבור אבל תודה לא משנה
אנונימית
באותו הנושא: