22 תשובות
כמו שצריך
שזה בסדר
עצוב.
הגיע הזמן להחמיר וגם לתת עונש מוות למחבלים יהודים.
הגיע הזמן להחמיר וגם לתת עונש מוות למחבלים יהודים.
אנונימי
ככה זה צריך להיות
מזעזע באמת זוועה ומעורר בחילה אבל תשתי מלריב על זה
שואל השאלה:
למה?
למה?
לכל הביביבטים כאן, שתדעו שחוק המוות הזה לא חל על הנוחבות! אבל כן ימין מלא על מלא. בנט לראשות הממשלה! צריך ימין אמיתי שלא מעביר כסף לחרדים אוכלי החינם!!
אנונימי
כל אדם שמעודד טרור ורצח צריך להיות מוענש
חוק גזעני ומגעיל אם חוק זה לכולם
שואל השאלה:
שואל באמת, אנחנו הרי מדינה דמוקרטית, אם ערבי שהורג יהודי נהרג, למה זה לא גם הפוך? איפה השוויון?
שואל באמת, אנחנו הרי מדינה דמוקרטית, אם ערבי שהורג יהודי נהרג, למה זה לא גם הפוך? איפה השוויון?
סבבה כזה אבל לדעתי לא יהרגו אף אחד וזה סתם
אנונימית
מושלם
אגב זה אפילו לא לגבי דמוקרטיה זה הגיון בסיסי ומוסר בסיסי ^^
שזה רק מחזק את זה שתופסים אותנו כמדינת אפרטהייד. מחבלים יהודים לא שונים.
אנונימית
טוב אבל דורש שינוי שכל מחבל יכול להיגזר בלי קשר לגזע מין ודת כי יש מלא תומכי פלסטין ששונאים את ישראל בעולם ולא כולם בהכרח ערבים
הטרור והרצח הם בעיה שהיא מתמשכת ועוברת מדור לדור רק במגזר אחד תכחישו אם בא לכם
זאת הדרך היחידה לשלוט בזה
וביהודים אין צורך לנהוג ככה כי כשאחד שעשה מעשה נכנס לכלא, לא קם הבן שלו ורוצה לעשות אותו דבר
זאת הדרך היחידה לשלוט בזה
וביהודים אין צורך לנהוג ככה כי כשאחד שעשה מעשה נכנס לכלא, לא קם הבן שלו ורוצה לעשות אותו דבר
שזה מפגר ובכל מקרה כבר יש עונש מוות למחבלים והחוק הזה סתם טיפשי ויפסל בבגץ וכולם יודעים את זה.
הוא לא חוקי וזה ברור גם אם מתעלמים מהקטע של הגזענות שיש בו.
הוא לא חוקי וזה ברור גם אם מתעלמים מהקטע של הגזענות שיש בו.
שואל השאלה:
^^^^^ ברור לי, אבל יש פה אנשים עם מוסר מעוות
^^^^^ ברור לי, אבל יש פה אנשים עם מוסר מעוות
רע מאוד. אפרטהייד, here we come.
מושלם
מקסים
נהדר
באותו הנושא: