7 תשובות
מה את רוצה? אם זה לא מתאים לו הגיוני שהוא לא ירצה לצאת לעוד דייטים.
שואל השאלה:
אם לא מתאים לך אז למה בכלל התחלת ורצית
אם לא מתאים לך אז למה בכלל התחלת ורצית
אנונימית
^הוא חשב שזה מתאים ובדייט הוא הבין שזה לא
הוא יכל להגיד את זה באמת אחרי הדייט כדי לא להביך
אבל מן הסתם הוא רצה להיפגש כי הוא חשב שאת יכולה להיות האחת, וכשנפגשתם הוא הבין שאתם לא מתאימים, בשביל זה נועד הדייט לבדוק אם אתם מתאימים ואם כן ממשיכים לעוד דייט נוסף עד שאחרי מספר מסויים של דייטים מדברים על זה והופכים לזוג רשמי
אבל מן הסתם הוא רצה להיפגש כי הוא חשב שאת יכולה להיות האחת, וכשנפגשתם הוא הבין שאתם לא מתאימים, בשביל זה נועד הדייט לבדוק אם אתם מתאימים ואם כן ממשיכים לעוד דייט נוסף עד שאחרי מספר מסויים של דייטים מדברים על זה והופכים לזוג רשמי
אנונימית
יכול להיות הרבה סיבות
אולי את לא הטעם שלו
או שאולי לא אהב תוייב
אל תתרגשי ממנו
אולי את לא הטעם שלו
או שאולי לא אהב תוייב
אל תתרגשי ממנו
זה לא זה=כנראה משהו לא זרם לו בכימיה בינכם וזה לגיטימי ונורמלי והוא לא חייב להמשיך, קחי את זה בקלילות, זה גם הגיוני שהוא רצה להיפגש ולבדוק אם זה זה ובסוף זה לא עבד וזה בסדר
במהלך הדייט הוא הבין שלא מתאים לו הקשר איתך.
באותו הנושא: