9 תשובות
יש חודש גאווה
שואל השאלה:
אני לא מחפש פתרונות אני מחפש אשמים
אני לא מחפש פתרונות אני מחפש אשמים
אנונימי
ליטרלי חג הסיגד
כי ממשלת ימין?
ימין? לא דמוקרטיה?
זאת הסיבה
ימין? לא דמוקרטיה?
זאת הסיבה
אנונימי
יש חודש הגאווה black history month על מה אתה מדבר
האתיופים לא שונים מאיתנו הם אנשים רגילים
ולגבי הומואים יש להם לצערנו חודש שלם
ולגבי הומואים יש להם לצערנו חודש שלם
ולהומואים יש חודש
יש את חג הסיגד
שתוק שתוק כבר
באותו הנושא: