18 תשובות
כי השואה קרתה באירופה. הם היו באתיופיה. פשוט מאוד.
כי השואה הייתה באירופה
כי הנאצים לא הגיעו לאתיופיה
כי הם חצופים
אנונימי
עוד פעם השאלה הזאת..
השואה הייתה באירופה.
השואה הייתה באירופה.
כי הם בחרו להישאר איפה שנוח להם כפרע ולא לעזור
וואלק לא יפה באימא שלי
מבין שהיה להם קשה לצאת מהמדינה וזה אבל הם לא עשו כלום כפרע
וואלק לא יפה באימא שלי
מבין שהיה להם קשה לצאת מהמדינה וזה אבל הם לא עשו כלום כפרע
אנונימי
אתיופיה נמצאת באפריקה,
רוב השואה קרתה באירופה.
חלק ממנה הגיע ללוב למרוקו..אבל זה היה ממש בסוף.
קראתי פעם כתבה על ניצול שואה אתיופי שסיפר שהשואה הגיע לכפר שלו, השלטון שהיה באתיופיה באותה תקופה היה מיודד עם המפלגה הנאצית.
בשנים הראשונות של השואה שם לא עשו להם כלום רק העבידו אותם או משהו כזה, ואז לפני שהשואה נגמרה טבחו בבערך חמישים מתושבי הכפר שהיו יהודים.
הניצול סיפר שהוא ואמא שלו התחבאו ביער או מערה קרובה וככה הוא ניצל.
רוב השואה קרתה באירופה.
חלק ממנה הגיע ללוב למרוקו..אבל זה היה ממש בסוף.
קראתי פעם כתבה על ניצול שואה אתיופי שסיפר שהשואה הגיע לכפר שלו, השלטון שהיה באתיופיה באותה תקופה היה מיודד עם המפלגה הנאצית.
בשנים הראשונות של השואה שם לא עשו להם כלום רק העבידו אותם או משהו כזה, ואז לפני שהשואה נגמרה טבחו בבערך חמישים מתושבי הכפר שהיו יהודים.
הניצול סיפר שהוא ואמא שלו התחבאו ביער או מערה קרובה וככה הוא ניצל.
באמת אני ממליצה לך למצוא משהו לעשות מאשר להציק לנו. לילה טוב ((:
גיאוגרפיה, זה כמו שתשאלי למה אוסטרלים לא "לקחו חלק"
את יודעת מה נשאל אותך (שואלת השאלה ) שאלה : אם את ישראלית 'גאה' והשואה כ'כ חשוב לך והמדינה והיהדות
למה את מסתירה את זה כשאת טסה לחו"ל?
יש לך ביצים להגיד אני מישראל?
למה את מסתירה את זה כשאת טסה לחו"ל?
יש לך ביצים להגיד אני מישראל?
שואל השאלה:
אבל אני לא טסתי לחול בחיים שלי
אבל אני לא טסתי לחול בחיים שלי
אנונימית
אתיופיה לא הייתה חברת ברית של אף אחת
שואלת השאלה דברי איתי לא איתו.
מזל שהנאצים לא הספיקו להגיע לשם.
השואה זה אחד הדברים הכי נוראיים שקרו לעם היהודי
השואה זה אחד הדברים הכי נוראיים שקרו לעם היהודי
אתה מדבר עליי?
"תשלחו לי הודעה" מה אתה יעני בורר?
מה התסביך?! אני ישרוף תכנסת שמדובר בעדה שלי, הבנת?!
מה התסביך?! אני ישרוף תכנסת שמדובר בעדה שלי, הבנת?!
הם אכלו בננות ושרפו עצים
אנונימית
יש עוד ארצות לא רק אתיופיה הכי קל להפיל הכל על השחורים אה?