5 תשובות
חשבתי שאני לא רוצה אבל עכשיו בדיעבד אני מתבאסת שלא נרשמתי לאף מכינה לדעתי זאת חוויה של פעם בחיים
בעבר כן עכשיו לא
כן זה מה שאני עושה
זה מה שאני עושה, התקבלתי למכינה ואני שמחה על ההחלטה. הבנתי שזו שנה משמעותית מאוד, גם לשירות הצבאי וגם כהכנה לחיים.
בנוסף אמרתי לעצמי, בעוד עשור אני לא אתחרט שהלכתי, אני עלולה להתחרט שלא הלכתי..
אני הולכת לשנת שירות