6 תשובות
באפליקצייהה
נראה לי פשוט לוקחים את קו ומשלמים לא?
שואל השאלה:
איזה אפליקציה?
איזה אפליקציה?
תחפשי אוטובוס לאילת בגוגל וזה יביא אותך לאתר של אגד ששם מזמינים
אני בתכלס רשמתי אוטובוס לאילת ואז רשום מאיפה אתה לוקח את האוטובוס ומזמין
את נכנסת לאתר של אגד (או שתחפשי בגוגל "קווי אילת")
ואז את צריכה לבחור את המקום שממנו את נוסעת והמקום שאליו את מגיעה.
אחרי זה את צריכה לבחור את הפרופיל שלך (לדוגמה: נוער, סטודנט, חייל משוחרר, וכו)
אחרי זה את צריכה לבחור את מועד ושעת הנסיעה.
ואז את יכולה לשלם או באשראי, או דרך הרב קו (צריך להזין את מספר הרב-קו), או דרך מוביט.
וזהו. בנסיעה עצמה את מראה לנהג את הכרטיס (זה בטלפון) לפני שעולים לאוטובוס.
נסיעה טובה
ואז את צריכה לבחור את המקום שממנו את נוסעת והמקום שאליו את מגיעה.
אחרי זה את צריכה לבחור את הפרופיל שלך (לדוגמה: נוער, סטודנט, חייל משוחרר, וכו)
אחרי זה את צריכה לבחור את מועד ושעת הנסיעה.
ואז את יכולה לשלם או באשראי, או דרך הרב קו (צריך להזין את מספר הרב-קו), או דרך מוביט.
וזהו. בנסיעה עצמה את מראה לנהג את הכרטיס (זה בטלפון) לפני שעולים לאוטובוס.
נסיעה טובה
באותו הנושא: