5 תשובות
שואל השאלה:
סבבה תודה
סבבה תודה
אנונימי
קיבלתי 80 ולמדתי רק דרך המבחן ברמה הכי קשה והדפר שהיה לי בצו ראשון היה הרבה יותר קל מזה
90
למדתי עשיתי בקושי שבוע לפני
האלה של השאלונים הקשים הכי דומים
למדתי עשיתי בקושי שבוע לפני
האלה של השאלונים הקשים הכי דומים
אנונימי
אני 80
למדתי שבוע לפני
ותאמת אני לא זוכר בול אבל די בטוח שלא הלך לי טוב באלה באתר אבל עברה מעל שנה לא זוכר בול
למדתי שבוע לפני
ותאמת אני לא זוכר בול אבל די בטוח שלא הלך לי טוב באלה באתר אבל עברה מעל שנה לא זוכר בול
קיבלתי בקשה משהו כמו 10 טעויות וקיבלתי 90
לא עשיתי את שאר המבחנים רק 1
לא עשיתי את שאר המבחנים רק 1
באותו הנושא: