9 תשובות
אני 80 אחוזון עליון, זה לא הכי גבוה אבל בעקרון פשוט תעשה את כל המבחנים המלאים
הרבה שאלות לקוחות משם אז כדאי שתעשה את כולם וגם כמה פעמים
בעיקרון ממה שהבנתי מחברים שלא קיבלו 90 זה שאחרי כמה זמן נמאס להם והם פשוט התחילו סתם ללחוץ על תשובות. פשוט תענה על כל השאלות ותישאר מרוכז עד הסוף ותקבל גבוהה.
כן, אבל לא התכוננתי בכלל והייתי חולה באותו יום. בסוף איכשהו קבלתי גבוהה
יש לך באתר מתגייסים מבחנים שאתה יכול להתאמן
^דפ"ר 80 זה מה80 אחוז העליון כאילו?
יש לומדות באתר מתגייסים
מה זה "80 אחוזון עליון"?
^^^
אנונימי
אני קיבלתי 80 דפר עם תתי נושאים- 7,7,7,6
עירערתי וקיבלתי שוב 80 עם תתי נושאים- 8,6,6,6.
מבאס אבל אין מה לעשות
אנונימי
כן, 90, תעשה לומדות, עדיף 80 כי 90 אם יש לך פרופיל קרבי משחילים אותך מבחינת יחידות המודיעין.
עלה והצליח אח יקר.
בהצלחה.