4 תשובות
את יכולה לקחת קו 74 ולנסוע עד לדרך חברון, ושם להחליף לקו 30. אפשר גם להמשיך עם 74 אבל אז יהיה לך הרבה לרדת
קו 21.
21 אבל זה מבנייני האומה-מו המרכזית
נראלי יש שם קו 21
באותו הנושא: