4 תשובות
את יכולה לקחת קו 74 ולנסוע עד לדרך חברון, ושם להחליף לקו 30. אפשר גם להמשיך עם 74 אבל אז יהיה לך הרבה לרדת
קו 21.
21 אבל זה מבנייני האומה-מו המרכזית
mab
נראלי יש שם קו 21
באותו הנושא: