התחברות
הרשמה
תגידו זה טוב ליום המאה? סביבת טכני-פעולה - 4 סביבת מנהל וארגון - 4 סביבת עיבוד מידע - 4 תפיסה מרחבית - 3
25 במרץ 2026, 22:09
יום המא"ה
יום המאה
ציונים
4 תשובות
נדיר
נ
נויוש ;)
אחלה
מ
מד"איסט מושבע
וואו ממש טוב
נ
נועה034
שלוש זה בינוני, וארבע זה מעל המצופה, זה ממש נחמד
ק
קפיטן
באותו הנושא:
כמה קיבלתם בקשב,עיבוד מידע, ויכולת והפעלה טכנית ביום המאה?
הנתונים הטכניים שלי של יום המאה טובים לא?
הציונים שלי ביום המאה זה 4 בהכל חוץ מ3 במווכנות לפרט ו5 ביכולת טכנית
היה לי יום המאה וקיבלתי 1 בהפעלה טכנית, איזה מהתחנות היה על הפעלה טכנית?
הפעלה טכנית זה סביבת הפעלה ביום המאה?
בתחנות של יום המאה, מה ההבדל בין יכולת טכנית לבין הפעלה טכנית?
קיבלתי 2 ביכולת טכנית ביום המאה, מה זה אומר?
קיבלתי ביום המאה ציונים 3 בהכל ובשדה 4 ובהפעלה טכנית 2, זה טוב?
איזה תחנה ביום המאה זה ה'הפעלה טכנית'?
אם הציון ההכי גבוה שלי ביום המאה זה דווקא בהפעלה טכנית אני אהיה טכנאית ובתפקיד טכני?
3 בהפעלה טכנית ביום המאה זה לתפקידים טכניים ותקשוב?בערך