התחברות
הרשמה
אם הציון ההכי גבוה שלי ביום המאה זה דווקא בהפעלה טכנית אני אהיה טכנאית ובתפקיד טכני?
לא אחת שמתעניינת בזה וגם הדפר שלי מתאים לתפקידים שאני לא הכי מתחברת אליהם מה עושיםם?אגב תפקידים טכניים הם קשים?ומה נחשב בערך לתפקיד טכני בצבא?
19 באפריל 2024, 17:34
גיוס
יום המא"ה
ZOOM
תפקידים בצה"ל
חיילים
תשובה אחת
יש הרבה תפקידים לכל ציון דפר מקרה הכי גרוע תעשי סירוב תפקיד בבקום
ז
זאתי של שנות ה60
באותו הנושא:
דפר 40 והציון הכי גבוהה שלי ביום המאה הוא 3/5
מה הציון הכי גבוה שאפשר לקבל ביום המאה?
יש לי ציונים גבוהים ביום המאה ממוצע של 4-5 ואני מיועד לקרבי
אם קיבלתי 50 בדפר אבל קבא גבוהה וביום המאה קיבלתי ציונים גבוהים זה ממש ידפוק אותי??
מה הציון הכי גבוהה שאפשר לקבל ביום המאה?
מה הציון הכי גבוה ונמוך ביום המאה ?
מה הציון הכי גבוה והכי נמוך ביום המאה
בציונים של יום המאה הציון הכי גבוהה לכל קטגוריה הוא 4?
מה הציון הכי גבוה שאפשר לקבל ביום המאה?
מה הציון הכי גבוה בקטגוריה מסוימת ביום המאה?
ביום המאה שיש את הציונים, מה הכי גבוה ומה הכי נמוך?