37 תשובות
כנראה
סיכוי גבוה כן
כן
לא, כנראה שאת פשוט לא הטעם של כל מיני אנשים
דווקא רוב הגברים אוהבים מראה כזה צעיר תראי את ג'נה אורטגה
אנונימית
כי את נראת טוב מדי
שואל השאלה:
כולם במשפחה שלי נראים 10 שנים פחות אנחנו רוסים.
אנונימית
שואל השאלה:
אה אז זה לא רק איתי? למה לא מתחילים כיום באמת?
אנונימית
^הגברים היום רוצים שיתחילו איתם נהיו נסיכות
אנונימית
כן
את יכולה להתאפר זה הרבה פעמים מבגר את הפנים יותר.
וגם להתלבש באופן קלאסי ול"גיל" שלך.
בדרכ לא מתחילים גברים ברחוב
אבל בכל מקרה את יכולה לשדר ביטחון וחיוך ונחמדות ונגישות
זה עושה הרבה מהעבודה
ככל הנראה
אני ממש מזדהה איתך ואין מה לעשות תהני מזה כל עוד את צעירה ונראית ככה
אם ממש באלך תנסי להתאפר יותר או באופן שונה, להתלבש יותר בוגר, לסדר את השיער בדרכים שונות וכ'..
ותתחילי לעשן חחח (סתם לא, עדיף לא להתחיל..)
כנראה לבוש ואיך שאת נושאת את עצמך? אם את נראית צעירה יותר זה לא בהכרח רע, עוד כמה שנים זה יהיה לטובתך.

אותי גם חושבים שאני ממש צעיר אם אני מתגלח חח.
יכול להיות
אנונימי
סליחה שאני שאול איך זה הגיוני? לדעתי זה דבר מדהים כי את תמיד תישארי צעירה אבל זה באמת ככה?? ואיפור זה דבר שמבגר
אם זה מנחם אותך אני בת 15 אבל חושבים שאני יותר מהגיל שלי תהני מכך שאת ניראת צעירה זה יתרון רצח
אחלה תמונה
וכנראה שכן אני מניחה
כן או שהם מפחדים כי את יפה מידי
או גם וגם
יכול להבין אותך גם אני נראה פחות מגילי,אבל קחי את זה כמשהו טוב שתהיי יותר מבוגרת תראי צעירה(:
זה לא הזמן פשוט וגם ככל שאת מתאמצת יותר בשביל משהו אז זה יותר התרחק ממך. זה באמת לימוד של מתי יש צורך להשקיע כדי להתקדם ומתי זה סתם
היום אי אפשר לדעת כל בת 15 ובת 25 יראו בערך אותו הדבר
ברור שהיא רוסיה, למה יש לכם כאלה גנים טובים
הגיוני לגמרי אבל
אנונימי
אני נראה בן 20 ואני יותר גדול זה דוטקא בא לטובתי
אנונימי
שואל השאלה:
תודה על כל התשובות והנעצים.
אנונימית
שואל השאלה:
סתום בחור אנונימי אני מטפלת בעור הפנים שלי מגיל 17 אצל קוסמטיקאית, אין בכלל קמטים בגלל זה וגם להורים שלי אין כמעט קמטים והם לקראת גיל 60, יש לי בייבי פייס ואני נמוכה זה למה אני נראית צעירה. זה הגנים ואיך שאני מטפלת בעור שלי.
אנונימית
אני אומר תראי ונחליט כולנו ביחד
^אני כן. זה קיקלופ לא מכוער
אז אף אחד לא הולך להתייחס לתמונה...
^ לא אמרתי את זה באופן רע בכלל
אנונימי
שואל השאלה:
רציתי לכתוב סתם אבל זה שינה לי לסתום חחח.
אנונימית
חחח כתבת את זה לי? וזה מדהים כל הכבוד לך טיפוח אצל אישה זה הדבר הכי מדהים ואת צריכה לשמוח כמו שכבר אמרתי בגיל 30 את תראי צעירה וזה דבר חשוב
שואל השאלה:
תודה רבה העלת לי את הביטחון קצת.
אנונימית