11 תשובות
שואל השאלה:
ואני בכלל לא סנובית אני רק שואלת
אנונימית
יכול להיות
כן זה יכול להיות
ולא לשכוח יש כאלו שמתביישים וכאלו עם חששות לכי תדעי למי יש רגשות כלפייך ולמי אין
יכול להיות אולי כי הם חושבים שהם לא ברמה שלך. היה לי את זה פעם. אבל גברים לרוב לומדים להתגבר על זה. לפעמים הבעיה שזה קורה מאוחר מדי כמו אצלי
יותר בגלל שאת מכוערת
אנונימית
יש סיכוי אולי את פשוט לא מסתובבת במקומות שנהוג להתחיל שמה עם בנות
אולי
צניעות לא תזיק
אנונימי
בואי אני אתחיל איתך