2 תשובות
זה טס ואת תתגעגעי, נצלי כל רגע ותסתכלי על הרגעים היפים ולא על השחורות
גם לי נשאר שנה וחצי, אני חצי מושחרת.
אני בטוחה שיעבור לך מהר בהמשך , מקווה לפחות.
אני בטוחה שיעבור לך מהר בהמשך , מקווה לפחות.
באותו הנושא: