התחברות הרשמה

נשאר לי חצי שנה לשחרור

אני פזם?
6 באוגוסט 2024, 02:29
חייליםזמןפזםפזמ עולם    
4 תשובות
שואל השאלה:
שצ צעיר
אנונימית
היי אין צורך להוסיף צעיר בשצ
את מקבלת אחד בחזרה
שצ
אנונימית
כן
A
Aviad'
שואל השאלה:
שצ דחוף בובית^^
אנונימית
באותו הנושא:
נשאר לי 281 ימים לשחרור , זה יעבור מהר לדעתכם ?
אם למישהו נשאר 3 חודשים לשחרור נשאר לו מעט או הרבה זמן?
נשאר לי660 ימים לשחרור זה הרבה?
נשארו לי עוד 10 חודשים לשחרור זה עובר מהר ?
אני חיילת ונשאר לי עוד 10 חודשים לשחרור, עידודים ?
נשאר לי עוד שנה ו3 שבועות לשחרור זה הרבה?
נשארו לי עוד 272 ימים לשחרור זה הרבה?
אני משרתת שנתיים נשארו לי עוד חמישה חודשים לשחרור ועדיין לא קיבלתי סמל איך זה הגיוני?
נשארו לי 10 חודשים עד לשחרור שלי מצה"ל, זה הרבה?
אז אני תצפיתנית ונשארה לי שנה עד לשחרור....יאיי....המשך בפירוט...
נשאר לי עוד 401 ימים לשחרור זה הרבה?