7 תשובות
שאלה טובה
אחרי שמחזירים תשובות, כן
אם אני לא טועה
אם אני לא טועה
לדעתי רק אם מערערים
לא
אם מגישים ערעור שולחים את המחברת בחזרה לבית ספר ואז אפשר לערער אבל זו פרוצדורה מאוד מורכבת.
בגדול מקבלים רק ציון
אם מגישים ערעור שולחים את המחברת בחזרה לבית ספר ואז אפשר לערער אבל זו פרוצדורה מאוד מורכבת.
בגדול מקבלים רק ציון
לא :/
לא
אבל אתה יכול לכתוב לך בדף אחר את התשובות שכתבת ואז לבדוק כששולחים תשובות
ככה אני עשיתי בחלק מהבגרויות
אבל אתה יכול לכתוב לך בדף אחר את התשובות שכתבת ואז לבדוק כששולחים תשובות
ככה אני עשיתי בחלק מהבגרויות
באותו הנושא: