6 תשובות
אין אפשרןת כזאת זה הנהלים של משרד החינוך
האופציה היחידה כמו שאמרתי בערעור לקבל את המחברת הבחינה שלך ואז תדע כשאתה עובד עם המורה
שואל השאלה:
^ אז אפשר לראות את הבגרות??
אנונימית
אפשר רק כשרוצים לערער
לי יש את הבגרות חיצונית שלי מבחינה בהיסטוריה
אמרתי להם שאני רוצה לערער ונתנו לי הייתי בתכלס אמורה לעבור עם המורה אבל לא נתתי לה
שואל השאלה:
^^מה הקשר לערער זה לא מה שרציתי תקראי תשאלה שוב אני רוצה לבדוק מה היו הטעויות שלי וללמוד מהם ואין לי דרך לדעת לא בא לי לערער
אנונימית
אני מבין מה את אומרת, אבל אין אופציה כזאת לצערי מכיוון שהבוחנים לא יכולים להחזיר לכל ילד עכשיו בדואר את הבחינה שלו. הם בודקים ואז מזינים את הציונים. אם יש פער גדול מ10 נקודות ממה שאת חושבת שהיית אמורה לקבל, אז ניתן לערער והביה"ס שלך יקבל את המבחן ולפי זה יצדיקו את הערעור או שלא.
אם אתה רוצה לערער אתה יכול לבקש את המחברת בחינה ולעבור עם המורה
זה הנהלים של משרד החינוך לגבי מה ירד אין מה לעשות