18 תשובות
כלום, את שילמת לו מספיק על השיעורי נהיגה
380 שקל לשיעור הוא לא מקבל שקל יותר
כלום שיקנה לך משהו
כבר קנית לו דירה עם השיעורים
אני הבאתי לו גיפטקארד
אני קניתי תפילת הדרך
^חזק
אני אהבתי את שלי ממש אבל אני מושקע אצלו מלא אז פחות
רכב צעצוע
זה קלאסי
איזה עוגה לשבת, מכתב נגיד זה משהו שממש מרגש אותו, שוקולד סתם משהו קטן לאות הערכה
שהוא יקנה לי
אני קניתי כמה שוקולדים וממתקים עם בקבוק שמפניה כזה
קנית לו שכר דירה כפרה
ברכה עם שוקולד
כלום:) שולחים תודה
אמא שלי קנתה לו מגש פירןת כזה
בעיניי, לא לקנות כלופ גפ ככה זה יקר ברמות שיעורי נהיגה אבל הוא חבר של המשפחה אז כן
תודה ושלום על ישראל
כלוםם עשקו אותנו גם ככה
קניתי לו ברווז לרכב. הזה שכולם מדביקים