8 תשובות
עברתי טסט, תודה על הכל
כן תכתבי תודה על הכל והסבלנות וזה וזה
לא יודעת
לדעתי תכתבי לו, תודה שהיית איתי בכל הדרך ושבלעדיו לא היית פה ושתודה ומשהו כזה
תודה רבה על העזרה הפכת את כל זה להרבה יותר קל עם אימוגי מחייך
עברתי טסט ביוש
תרשמי איזה תודה ואיזה בדיחה כזה כמו ניצלת או משהו
שואל השאלה:
אם אמרתי לו תודה והכל שירדתי מהאוטו לרשום לו משהו?