7 תשובות
אה כן פעם בשרת של טיגיאי
כע בהרבה מקומות לדוגמא קיבנימטיקה של עובד לב ארי יש לו קבוצות לכל תחום צבא לימודים וכאלה
הייתי עושה שרתים הכרתי חברות שנכנסו לשרת, ומשרתים אחרים כמו טיגיאי וכאלה
שהייתי צעיר יותר כן כי שיחקנו ביחד.. אני חושב שמי שלא משחק במחשב וסתם מדבר עם אנשים כל היום הוא ממש משועמם.
אנונימי
מה זה אומר לא הבנתי
הייתי
עכשיו כבר לא
עכשיו כבר לא
לא ממש יש הרבה יצורים
באותו הנושא: