18 תשובות
שואל השאלה:
:(
:(
אנונימית
דיס
אשמח לדבר אתכם גם!!
אשמח לדבר אתכם גם!!
hello talk
ברובלוקס
יש מלא אפליקציות לזה פשוט תחפשי בחנות אפליקציות random voicecall
אפשר לדבר עם הצאט
מוזמנת לשלוח לי הודעה ❤
את מוזמנת בחום להתקשר אליי
היי אני יודע להצחיק. אז אם באלך דברי איתי
אתה יודע גם לסנן^
היי יש שרת ישראלי אחד שאני נמצא בו אבל הוא לגילאים 15-23 וצריך אישור ממנו, אני גם רציתי להיכנס לשיחה בהזדמנות אז אם תרצו אתם יכולים לכתוב בפרטי
אם את משחקת משחקי מחשב, כנסי לשרת דיסקורד הישראלי של משחק(אזהרה; לא כל קהילה איכותית. יש ויש)
אני משחק עכשיו הלדייברס, והכרתי דרך הדיסקורד הישראלי כמה אנשים אחלה ממש.
בכללי הקהילה של הלדייברס 2 היא איכותית, גם בחו"ל. לפחות ממה שנתקלתי עד עכשיו(משחק מאז שיצא)
אני משחק עכשיו הלדייברס, והכרתי דרך הדיסקורד הישראלי כמה אנשים אחלה ממש.
בכללי הקהילה של הלדייברס 2 היא איכותית, גם בחו"ל. לפחות ממה שנתקלתי עד עכשיו(משחק מאז שיצא)
שואל השאלה:
בואו שיחה שלושתינוו בדיס:((
בואו שיחה שלושתינוו בדיס:((
אנונימית
אני יכול שיחה בדיס
אני תמיד מחפש לעשות שיחות עם אנשים 3:
אני תמיד מחפש לעשות שיחות עם אנשים 3:
שולח חיבוק של תמיכה נפשית וגלידה❤❤❤
שואל השאלה:
sisteryaron
תוסיפו אותי בזריז :-(
יחמודים
sisteryaron
תוסיפו אותי בזריז :-(
יחמודים
אנונימית
^היי, שלחתי בקשת חברים
יש הרבה
תמיד כיף להיכנס לשיחות רנדומליות לצחוקים עם חברים
תמיד כיף להיכנס לשיחות רנדומליות לצחוקים עם חברים
באותו הנושא: