התחברות
הרשמה
יש לי מחר יום המאה בבוקר ועוד לא שלחו לי בכלל כלום באימייל. לא קישור לזום ולא בדיקת מוכנות למרות שרישרתי הגעה
22 במרץ 2026, 01:38
יום המא"ה
גיוס
Zoom
2 תשובות
שואל השאלה:
באימייל שלחו לך?
אנונימי
שולחים ביום של הזום קישור בבוקר
ס
סתיוית
באותו הנושא:
הגיוני שיש לי יום המאה ב7:30 ועדיין לא שלחו לי כלום?
עוד לא שלחו לי זימון ליום המאה, עשיתי צו ראשון ב30.3 , הגיוני?
עוד לא שלחו לי קישור ליום המאה והוא מתחיל בוחצי אני אמורה לדאוג?
קיבלתי זימון היום ב7:30 ליום המאה אבל לא שלחו כלום מה לעשות?
יש לי יום המאה היום ועוד לא שלחו לי קישור לזום מישהו יודע אם זה תקין??
יש לי יום המאה היום ולא שלחו לי כלום איפה הקישור לזום אמור להיות?
יש לי יום המאה ולא שלחו קישור ולא צירפו אותי לקבוצה ולא קרה כלום
עשיתי צו ראשון לפני יותר מחצי שנה ולא שלחו לי כלום לגבי יום המאה, הגיוני?
יש לי יום המאה עוד כמה ימים ולא שלחו לי זימון בדואר
אמור להיות לי יום המאה עוד שתי דקות ולא שלחו לי כלום
הגיוני שצריך להיות לי יום המאה ב7 וחצי ועדיין לא שלחו כלום?