9 תשובות
???
אנונימית
גם לי יש היום חחח
קיבלנו כזה שהמבחנים מתחילים קודם וב8:15 ישלח באימייל
אבל לכל אחג זה שונה
אנונימית
שואל השאלה:
העיפו אותי מהזום בכלל
אנונימית
גם לי יש היום ולא שלחו
שלחו לך כבר????
אנונימית
שואל השאלה:
איך אני יכולה לבדוק
אנונימית
עדיף לבדוק את זה
מה למה
אנונימית
אני סיימתי את המבחנים במחשב
ומחכה לזום איזה קבוצה את?
זה אוצר שאני מתחילה ב11:30
אנונימית
שואל השאלה:
כי לא היה לי עכבר למחשב אז אמרו שאני לא יכולה להשתתף
אנונימית