7 תשובות
כן לגיטימי
רגע מה??!!!!
רגע מה??!!!!
אני בוכה
לא, כי זה תאורטי
הייתי בורח
אנונימי
כן מאוד לגיטימי
אנלא נושמת
בטח שלגיטימי!!!!!!
בטח שלגיטימי!!!!!!
אני בוכה
תאמיני לי שגם אם הוא היה עושה משהו לא היית מגנה עליו ומדווחת
זה קורה רק בסרטים
תאמיני לי שגם אם הוא היה עושה משהו לא היית מגנה עליו ומדווחת
זה קורה רק בסרטים
באותו הנושא: