7 תשובות
כן לגיטימי

רגע מה??!!!!
אני בוכה
לא, כי זה תאורטי
הייתי בורח
אנונימי
כן מאוד לגיטימי
אנלא נושמת
בטח שלגיטימי!!!!!!
אני בוכה

תאמיני לי שגם אם הוא היה עושה משהו לא היית מגנה עליו ומדווחת
זה קורה רק בסרטים