7 תשובות
כן, זה לא בסדר מצידה
ברור שלגיטימי
לגמרי כן אין שום סיבה שהיא תגיד לך את זה
100 אחוז שהיא קנאית עם 0 ביטחון עצמי אז היא מוציאה עלייך הכל אל תקשיבי לה את מהממת
לגיטימי שנפגעת, זו אמירה לא נעימה בכלל ופוגענית.
רק תזכרי שאין לה שום זכות להגיד את זה ואת לא צריכה לקחת ללב את מה שהיא אמרה לך, שימי פס ותלבשי מה שאת רוצה
ברור שלגיטימי ממש לא בסדר מצידה
זה בסדר גמור להיפגע!
לגטימי. לא לתת לזה להשפיע עלייך
כן ברור, איזו מגעילה! למה היא חושבת שיש לה את הזכות לומר דבר כזה. תתעלמי