14 תשובות
זה מאד משנה אם זה בינך לבין עצמך\ בינך לבין מישהו/י אחר או בינך לבין אלוקים. תפרטי בפרטי אם בא לך
שואל השאלה:
זה ביני לבין עצמי לבין אלוקים. אני יודעת שמה שעשיתי הוא אסור, ועשיתי אותו במשך הרבה מאוד זמן, ואני בנקודה מסוימת הבנתי שמה שעשיתי מבחיל, מביש ומגעיל.
זה ביני לבין עצמי לבין אלוקים. אני יודעת שמה שעשיתי הוא אסור, ועשיתי אותו במשך הרבה מאוד זמן, ואני בנקודה מסוימת הבנתי שמה שעשיתי מבחיל, מביש ומגעיל.
את מוזמנת לפנות אלי בפרטי ולפרט יותר, אני אוכל לעזור לך יותר ככה
מה עשית
אנונימי
אהאה אוקי רק עכשיו זה הראה לי^^
אם באלך את יכולה להגיג לי בפרטי אני אעזור לך
שואל השאלה:
היי, אני לא ממש רוצה לשתף את מה שעשיתי, אבל אני כן אגיד שהוא אסור. שהוא דבר נוראי, מעורר בחילה, מבחיל. ברמה כזו. כאילו זה יעורר באנשים הלם מגעיל אם אספר, וזה רודף אותי כל כך הרבה
היי, אני לא ממש רוצה לשתף את מה שעשיתי, אבל אני כן אגיד שהוא אסור. שהוא דבר נוראי, מעורר בחילה, מבחיל. ברמה כזו. כאילו זה יעורר באנשים הלם מגעיל אם אספר, וזה רודף אותי כל כך הרבה
אז תספרי כי יש הרבה דברים אסורים ואני לא יודע למה בדיוק את מתכוונת...
שואל השאלה:
זה פשוט דבר שבחברה הוא אסור. הוא דבר שעושים עליו איקס גדול. ואני בכללי דתיה אז אני אציין גם את זה, משהו שעוד יותר גורם לי להרגיש מגעיל ומבחיל שעשיתי את זה ומרגישה שאין לזה סליחה
זה פשוט דבר שבחברה הוא אסור. הוא דבר שעושים עליו איקס גדול. ואני בכללי דתיה אז אני אציין גם את זה, משהו שעוד יותר גורם לי להרגיש מגעיל ומבחיל שעשיתי את זה ומרגישה שאין לזה סליחה
וואלה אין לי מושג על מה את מדברת כפרה עלייך
שואל השאלה:
שמע אני לא יכולה לספר, פשוט תחשוב על כמה דברים שאתה יודע שהם אסורים ושבחברה זה דבר שהוא די באיקס גדול, ואני גם דתייה. וזהו- אני לא מסוגלת לומר, רק שזה רודף אותי ומרגישה שבחיים לא תהיה לי אפשר לתקן.
שמע אני לא יכולה לספר, פשוט תחשוב על כמה דברים שאתה יודע שהם אסורים ושבחברה זה דבר שהוא די באיקס גדול, ואני גם דתייה. וזהו- אני לא מסוגלת לומר, רק שזה רודף אותי ומרגישה שבחיים לא תהיה לי אפשר לתקן.
רוצה לדבר איתי בפרטי?
אני מבינה ,
תראי אני לא יודעת מה עשית אבל אני מניחה שבסופו של דבר למדת את הלקח,וכולם עושים טעויות.ואני חושבת שבסופו של דבר העיקר שאת יודעת מבינה שזה לא בסדר ולמדת מזה והצטערת על זה.תראי,אנחנו לא יכולים להחזיר את הגלגל אחורה בזמן ולעשות הכל מחדש. אבך אנחנו כן יכולים לחשוב על זה קצת ובעצם להבין מה המניע שלנו למעשה הזה? מה גרם לנו לעשות את זה ואיך אפשר להמנע מלעשות את זה שוב.במידה ועשית משהו למישהו ברור שקודם כל לבקש סליחה . ואני בטוחה ב99.9 אחוז שהתגובה הראשונה שלך לזה תהיה שאין מניע לכך בכלל. אבל לכל מעשה שאנחנו עושים יש כוונה בסופו של דבר,גם אם היא שגויה אנחנו צריכים לדעת לסלוח לעצמו עם כמה שזה קשה. תחשבי על זה, למה עשית את זה? למה התחלת את זה? מה הייתה הכוונה האמיתית שלך?סיפוק עצמי?אולי זה מהאגו? כם אם הסיבה שגויה,אל תנסי ליפות את הדברים.קחי אותם כמו שהם ותנתחי אותם.כך או אחרת עשית טעות ואי אפשר להחזיר את הגלגל לאחור,הכי חשוב שלמדת לקח מזה והבנת מה לא בסדר.זה לא ישתנה,תלמדי להשלים עם זה,זה קשה אבל את תמיד מוזמנת לפנות אלי בפרטי כל פעם שקשה לך ואת חושבת על זה (לא חייבת לפרט מה הוא המעשה,הכוונה שאת באהבה יכולה לשתף איתי את הרגשות שלך והמחשבות שלך) הכל יהיה בסדר.
תראי אני לא יודעת מה עשית אבל אני מניחה שבסופו של דבר למדת את הלקח,וכולם עושים טעויות.ואני חושבת שבסופו של דבר העיקר שאת יודעת מבינה שזה לא בסדר ולמדת מזה והצטערת על זה.תראי,אנחנו לא יכולים להחזיר את הגלגל אחורה בזמן ולעשות הכל מחדש. אבך אנחנו כן יכולים לחשוב על זה קצת ובעצם להבין מה המניע שלנו למעשה הזה? מה גרם לנו לעשות את זה ואיך אפשר להמנע מלעשות את זה שוב.במידה ועשית משהו למישהו ברור שקודם כל לבקש סליחה . ואני בטוחה ב99.9 אחוז שהתגובה הראשונה שלך לזה תהיה שאין מניע לכך בכלל. אבל לכל מעשה שאנחנו עושים יש כוונה בסופו של דבר,גם אם היא שגויה אנחנו צריכים לדעת לסלוח לעצמו עם כמה שזה קשה. תחשבי על זה, למה עשית את זה? למה התחלת את זה? מה הייתה הכוונה האמיתית שלך?סיפוק עצמי?אולי זה מהאגו? כם אם הסיבה שגויה,אל תנסי ליפות את הדברים.קחי אותם כמו שהם ותנתחי אותם.כך או אחרת עשית טעות ואי אפשר להחזיר את הגלגל לאחור,הכי חשוב שלמדת לקח מזה והבנת מה לא בסדר.זה לא ישתנה,תלמדי להשלים עם זה,זה קשה אבל את תמיד מוזמנת לפנות אלי בפרטי כל פעם שקשה לך ואת חושבת על זה (לא חייבת לפרט מה הוא המעשה,הכוונה שאת באהבה יכולה לשתף איתי את הרגשות שלך והמחשבות שלך) הכל יהיה בסדר.
היי i am someone,
לא פירטטת על הטעות שביצעת אבל נשמע מתוך דברייך שזהו משהו שאת ממאש מתחרטת עליו
ואלי גם אף מיוסרת מאד.
נראה גם שהתהיות של מה שקרה בעקבות המקרה ממש משפיעות עלייך וגורמות לחוסר אונים גדול
על כך שלא ניתן להשיב את הגלגל לאחור.
אינני יודע במה מדובר אבל הייתי רוצה להזמינך לצ'אט שלנו בסה''ר במידה ותחליטי שתרצי לשתף יותר
או בכל דבר אחר אותו תרצי להביא ואנחנו ננסה כמיטב יכולתנו להציע לך כתף תומכת ולהקשיב לך
ללא שום שיפוטיות כלל.
חשוב לי שתדעי שאת לא לבד,
שלך
מתנדב סה''ר
לא פירטטת על הטעות שביצעת אבל נשמע מתוך דברייך שזהו משהו שאת ממאש מתחרטת עליו
ואלי גם אף מיוסרת מאד.
נראה גם שהתהיות של מה שקרה בעקבות המקרה ממש משפיעות עלייך וגורמות לחוסר אונים גדול
על כך שלא ניתן להשיב את הגלגל לאחור.
אינני יודע במה מדובר אבל הייתי רוצה להזמינך לצ'אט שלנו בסה''ר במידה ותחליטי שתרצי לשתף יותר
או בכל דבר אחר אותו תרצי להביא ואנחנו ננסה כמיטב יכולתנו להציע לך כתף תומכת ולהקשיב לך
ללא שום שיפוטיות כלל.
חשוב לי שתדעי שאת לא לבד,
שלך
מתנדב סה''ר