2 תשובות
תתרגל נשימות, עדיף שלא תיהיה לחוץ שאתה מדבר איתה, ולזכור שהיא אמא שלך אין לך ממה לפחד, היא תאהב אותך ולעזור לך בכל מצב אני בטוחה!
שואל השאלה:
תודה רבה לכם!
תודה רבה לכם!
אנונימי
באותו הנושא: