התחברות
הרשמה
מישהו פה יודע איך שולחים מכתב ערעור שיבוץ לצה"ל?
אני יודע ששולחים במיטב וזה אבל מה רושמים שם? אמורים לרשום שם תפקיד אחר שאני מעוניין בו? לרשום סיבה למה אני לא מעוניין בצפקיד? אני לא בטוח פשוט ואני חייב לערער על השיבוץ שלי..
18 במרץ 2026, 21:40
גיוס
חיילים
ערעורים
מכתבים
תפקידים
תשובה אחת
כן תרשום תפקיד שאתה רוצה וגם למה אתה לא מעוניין, אתה יכול לבקש מהצאט לכתוב, ויש את זה באופציה של הפניות שם
ח
חולדה
באותו הנושא:
כשכותבים למיט"ב מכתב ערעור על יום המאה אז איך מצרפים מכתב המלצה ממורה וכזה?
אם אני מעלה ערעור לתוצאות מיון בחיל האויר והערעור נפסל אז שולחים לי הודעה שהוא נפסל או פשוט לא שולחים לי כלום?
אם הייתם שולחים מכתב בבקבוק מה הייתם שולחים?
מישהו הגיש ערעור על יום המאה וקיבל מבחן חוזר ויכול להסביר מה הוא כתב?
מישהו פה שמע על מכתב ערעור על מיון שהתקבל?
מישהו פה פעם כתב מכתב ערעור?
לאיפה שולחים מכתב לצבא על ערעור נתונים לצו הראשון
מישהו כתב פה פעם מכתב ערעור לטכני חיל האוויר והתקבל?
מישהו יודע איך שולחים מכתב לחו"ל?
מישהו יודע מה אגרות קודש? ששולחים מכתב לרבי?
מישהו ששלח מכתב ערעור לצבא שהתקבל?