7 תשובות
שואל השאלה:
תודה רבה רבה עוד שאלה קטנה כמה זמן לקח עד שקיבלתם תשובה?
תודה רבה רבה עוד שאלה קטנה כמה זמן לקח עד שקיבלתם תשובה?
כתבתי להם יום אחד באיזה שלוש בלילה ובוקר למחרת כבר ענו לי (; שיהיה לך בהצלחה במבחן החוזר
אנונימית
בהצלחה אהובה ותעשי את הלומדה!!!
לא יודע מה בדיוק הוא כתב, אבל בערעור בדרך כלל מסבירים סיבות אישיות או בעיות שהיו ביום המבחן. כדאי לשאול אותו ישירות בקבוצה או בוואטסאפ.
לא צריך לחפור הם פשוט יתנו לך כנראה
תבקשי בקצרה ויתנו
תבקשי בקצרה ויתנו
או מה שרשמו למעלה. או שתשלחי מכתב באתר מתגייסים הם עונים מהר (:
אנונימית
זה בקטנה ממש אני פשוט מילאתי טופס מוכן שיש באתר ויש שם לבחור סיבה אז בחרתי שלא ביטאתי את עצמי מספיק משהו כזה ואישרו לי
באותו הנושא: