8 תשובות
אני מקווה
אבל ללא ספק מגיע יותר ל יא יב
אמן אמן אמן
אני מניחה שכן
אבל לא יודעתת
שואל השאלה:
^^למה? עברנו בדיוק מה שיא ויב עוברים גם אנחנו צריכים הקלות שנה הבאה
אנונימית
^אבל לכם הבגרויות לא השנה בעוד כמה חודשים
אנונימי
ההקלות זה בגלל שהם לא הספיקו ללמוד את החומר השנה בגלל שאין בית ספר, שנתון 2010 עוד לא התחיל אפילו ללמוד את החומר של הבגרות אז אין סיבה שייתנו הקלות
אנונימית
לא חושבת
^^^בדיוק
^^^^^ אני שנתון 2010 ואני מתה שהיה לנו הקלות
אבל לדעתי כיתות יא יב צריכים לקבל אותם יותר מאיתנו כי לא התחלנו ללמוד את רוב הענק של החומרים של הבגרות והמצב של הזומים והמלחמה מקשה יותר על מי שיש בגרות השנה בעוד כמה חודשים מאשר שלנו יש עוד זמן להיות מוכנים לבגרות .
לבנתיים אני מקווה שבכלל התחשבו בכולנו