8 תשובות
אני בספק
הולישיט אחי אני כלכך זקן
נקווה
לא חושבת
אמן
שנתון 2008 הוא האחרון לקבל הקלות למלחמת חרבות ברזל נכון לכרגע
עם הזמן מאמינה שהם יתפנו להתחשבות כלפי שנתונים אחרים
ריקי מה את קשורה
אנונימי