11 תשובות
עוד לפני 18
אנונימי
לא אבל זה מבורך מי שמצליח
אגב חגגת במקרה שלשום 18?
אנונימי
לא זה מלחיץ מידי
ממש לא
כל אחד בקצב שלו
גיל 18 זה לא סוויץ' קוסמי לעצמאות ובגרות
מתחילים את התהליך לפני ומסיימים אותו אחרי, והאמת שלומדים את זה כל החיים
כל אחד בקצב שלו
גיל 18 זה לא סוויץ' קוסמי לעצמאות ובגרות
מתחילים את התהליך לפני ומסיימים אותו אחרי, והאמת שלומדים את זה כל החיים
עצמאות כלכלית בגיל הזה זה לא כזה קל בישראל
זה גיל צבא, אין לך ממש איך לבסס את עצמך. זה לגמרי לא תהליך אוטומטי
זה גיל צבא, אין לך ממש איך לבסס את עצמך. זה לגמרי לא תהליך אוטומטי
שואל השאלה:
לא אני חוגגת חודש הבא 18
לא אני חוגגת חודש הבא 18
אנונימית
ממש לא חייב להיות עצמאי מכל בחינה שהיא. להיות תלותי בהורים זה לא בהכרח דבר רע, בשביל זה יש את ההורים אבל באיזשהוא שלב עוזר לביטחון בחיים להבין שאתה יכול להסתדר גם לבד.
אבל באמת שיש תקופות שאתה גם יכול להרגיש שאתה לא יכול להסתדר לבד ואתה תלוי במישהו זה גם בסדר
אבל באמת שיש תקופות שאתה גם יכול להרגיש שאתה לא יכול להסתדר לבד ואתה תלוי במישהו זה גם בסדר
לדעתי ממש לא. זה תהליך הדרגתי מאוד שעושים בזהירות בליווי של ההורים.
אני חושב שבית הספר צריך להכין אותנו לחיים ואז כן
שואל השאלה:
^חבל מאוד באמת שלא עושים את זה
^חבל מאוד באמת שלא עושים את זה
אנונימית
באותו הנושא: