6 תשובות
לא לשלול אבל גם לעשות טסט שנתי או משהו
שאם הבן אדם יכול לנסוע ואין לו בעיה אז לא צריך לשלול
ממש לא.
יש נהגים מעולים בני 70.
יש נהגים מעולים בני 70.
לא
ואז הם יצטרכו לבזבז את כל הכסף על מוניות, לרדוף אחרי תחבורה ציבורית או להרגיש לא נוח להשען על בני משפחה שלהם? דמיין את עצמך במצב כזה
65 זה ממש מוקדם.
באותו הנושא: