12 תשובות
כן. אם תרצי אפרט לך יותר בפרטי.
תפקיד מאוד טוב. תלוי מה את מחפשת כי בסופו של דבר לכל תפקיד את יכולה למצוא משהו יותר מבינה?
זה טוב אחושרשורלק
זה אחד ההכי טובים
שואל השאלה:
מישהו מכיר קצת את התפקיד ויכול לפרט לי עליו?
זה מישהו שעושה תהליך פיתוח מסובך כזה של תוכנות
וואלה אני לא זוכר בדיוק אבל הייתי שם לפני איזה שנה בבסמח ואני יודע שזה מלא אבל מלא כסף
בין הטוביםם ממה ששמעתי בהצלחה יתותחית
דחו לך גיוס? ואחרי איזה שלב נתנו לך תשובה של קבלה?
אנונימית
תפקיד מעולה! אני כרגע נמצאת בקורס אחר בבסמח אבל אני מכירה אנשים שנהנים ממנו
אנונימית
שואל השאלה:
^^רק שלחו לי שעברתי לפני כמה ימים התאריך גיוס הכללי שלי בכלל בדצמבר
ואמרו לי שהתקבלתי בערך חודש אחרי המיון בבאר שבע
שואל השאלה:
^^ יש מצב את שולחת לי הודעה בפרטי? יש לי כמה שאלות לגבי הקורסים