4 תשובות
חבר שלי עשה ב7.1 וקיבל ראיון למחר יומיים אחרי המיון
עשיתי ב 23.13 וטרם קיבלתי תשובות
אנונימי
כן את המיון פסיכוטכני הזה.. לדעתי אם לא חוזרים אליך תוך יותר מחודש לא עברת מקווה אבל שתעבור
שואל השאלה:
תודה רבה, והוא עשה את המבחן הראשוני נכון?
כי אומרים זה לוקח 3 חודשים:)