9 תשובות
לאלא
אבל כן לא להיות ילדה של בית
אבל כן לא להיות ילדה של בית
סביר לשאר הלוחמה
תתרגלי להיות רחוקה מהבית
תתרגלי להיות רחוקה מהבית
כן זה סביר לשאר הלוחמה
אני קיבלתי חי"ר גבולות נוראי בעיניי
אני קיבלתי חי"ר גבולות נוראי בעיניי
שואל השאלה:
^ איזה מקום בשאלון העדפות שלך שמת את זה? הרוב שאני מכירה קיבלו מה שהן דירגו ראשון.
בנוגע לתפקיד אין לי בעיה לא להיות בבית כמה שצריך רק הכושר שלי לא משהו
^ איזה מקום בשאלון העדפות שלך שמת את זה? הרוב שאני מכירה קיבלו מה שהן דירגו ראשון.
בנוגע לתפקיד אין לי בעיה לא להיות בבית כמה שצריך רק הכושר שלי לא משהו
שמעי לא דירגתי את זה בכלל בשלוש הראשונים
שואל השאלה:
וואי נאחס
וואי נאחס
חחח ברמות
ממה ששמעתי המשמעת שם והכושר שם קשה יותר משאר התפקידי לוחמה הרגילים של בנות (חוץ מעוקץ יהלם וכו הכוונה), אני חושבת שכן כדאי להשקיע חודש חודשיים לפני הגיוס ולהרגיל את הגוף לריצות ולתרגילי כוח כאלה ואחרים.
וחוץ מזה אני שמעתי גם מנשים וגם מגברים הרבה מאוד דברים טובים על החיל הזה, זה כן לא מתאים לכולם ואני ממליצה לקרוא יותר לעומק באתרים כמו fxp על התפקיד, יש אשכולות ממש מפורטים וארוכים. זה כן תפקיד לא מוכר, עם תעסוקה שונה מבדרך כלל, ולכן הרבה נמנעים.
באותו הנושא: