12 תשובות
לא מתאים לדעתי
טיפ לשליח אבל חח
זה בייסיקלי הקרבת קורבן
אבל אחריות של מי שבוחר לעבוד אז כן
שואל השאלה:
אולי אני יכול להביא טיפ של איזה 15 שקל (אם זה הרבה בכלל דווקה לא יודע אם זה נחשב הרבה) ולהגיד גם בהערות לשליח תודה רבה כדי להראות נחמד או משהו
אנונימי
שואל השאלה:
חושבים זה סבבה לעשות את זה?
אנונימי
חמוד מצידך
אבל הם היו לוקחים הזמנות אחרות במילא אז אל תרגיש רע
כן .
ממש הזמנתי מקודם סושי והיה בסדר גמור ממליצה בחום .
אם אתה רעב אל תחשב על זה תזמיןן
ברור לא הבנתי מה הבעיה בכלל
זאת העבודה שלהם, אם לא לך אז הם יתנו למישהו אחר