4 תשובות
מיותר
לא אין טעם
מיותר כאילו מובן שאת רעבה וזה אבל לאכול מול כל הכיתה או פשוט מול אנשים בבית ספר ואת יודעת שהם רעבים וכאילו כל המבטים וגם יבקשו כל שנייה ולא נעים להגיד לא עדיף אחרי בית הספר
אנונימית
רק צאחלות עושות את זה
באותו הנושא: