14 תשובות
לא
לפעמים כזה בצחוק
כבר מזמן לא
כן
בקטע חינוכי
לא
כבר לא
כן ברור
בת יחידה אבל בן דודה שלי הרביץ לי כמה פעמים/איים לזרוק עליי כדור קשיח והוא עושה את זה גם לאחים שלו
האחים הגדולים שלי היו מרביצים לי והעיקר לי אסור להרביץ לאח שלי הקטן
אבל אני בכל מרביץ לו ברור הוא אח שלי הקטן

כמו שנאמר - "זה גלגל החיים"
כן
אנונימית
כשהוא היה קטן יותר אז הייתי נותנת לו כפאות כי הוא היה צריך את זה
היום כבר לא כי אני פשוט משחקת איתו פסיכולוגית
לא