24 תשובות
אין להם סמכות
לא כי אחותי הקטנה צאחלה ברמות
איף
איף
לא כי הם לא יקשיבו לי
שואל השאלה:
עדיין
עדיין
אנונימי
אחים שלי הקטנים הם הילדים הכי טובים שיש בעולם.
אין משהו שהם לא עושים בשבילי באמת הם לא אומרים לי לא לכלום,
אתם צריכים להבין שהדרך היא לא להעניש כשלא מספקים אתכם אלא לפנק כשכן מקשיבים לכם, הלכת ועזרת לי במשהו? קח איזה ממתק.
סתם ככה מדי פעם לפנק , גם לא בכסף, נכנסת הביתה? חיבוק, להגיד "אני אוהבת אותך"
לעזור גם להם חזרה, יש דרך מסויימת אי אפשר רק לדרוש
אין משהו שהם לא עושים בשבילי באמת הם לא אומרים לי לא לכלום,
אתם צריכים להבין שהדרך היא לא להעניש כשלא מספקים אתכם אלא לפנק כשכן מקשיבים לכם, הלכת ועזרת לי במשהו? קח איזה ממתק.
סתם ככה מדי פעם לפנק , גם לא בכסף, נכנסת הביתה? חיבוק, להגיד "אני אוהבת אותך"
לעזור גם להם חזרה, יש דרך מסויימת אי אפשר רק לדרוש
^מעניין אותי בני כמה הם
15, 13 ו8
מתבגרים של החיים, אתה רואה אותם אתה אומר שהם ערסים, אין תירוצים בפועל כשיודעים איך להתנהג הם נסיכים
מתבגרים של החיים, אתה רואה אותם אתה אומר שהם ערסים, אין תירוצים בפועל כשיודעים איך להתנהג הם נסיכים
^שלי 11 וחצי ו- 16 והם לא מקשיבים לי גם כשההורים שלנו לא בבית
ברור
לאח גדול יש סמכות של הורה
לאח גדול יש סמכות של הורה
פחח לא
^^שוב, יש דרך זה משהו שמגיע בעבודה,
בן אדם שמכבד את עצמו ומכבד את הסביבה שלו מכבדים אותו חזרה,
בלי אגו,
תכבד את אחים שלך הקטנים, תביא להם מים, תדאג להם, תחמיא להם, הם אוטומטית יכבדו אותך. אחרי הכל הם גם בני אדם ולאף אחד אין חשק לתת למישהו שלא מעריך ומכבד
בן אדם שמכבד את עצמו ומכבד את הסביבה שלו מכבדים אותו חזרה,
בלי אגו,
תכבד את אחים שלך הקטנים, תביא להם מים, תדאג להם, תחמיא להם, הם אוטומטית יכבדו אותך. אחרי הכל הם גם בני אדם ולאף אחד אין חשק לתת למישהו שלא מעריך ומכבד
שואל השאלה:
כל הכבוד לך
כל הכבוד לך
אנונימי
כן וזה כיף ברמות,אחים שלי מעצבנים אותי ואז אני כביכול מענישה אבל זה בסמכות אמא בצד
אני אחות קטנה ואני מענישה את האחים הגדולים שלי
ליטרלי מחנכת אותם
ליטרלי מחנכת אותם
הם מעריצים אותי (בצדק אני מגניב רצח) אז לא צריך לתת עונשים
מרביץ להם
למה אני הראשון שכותב את זה
למה אני הראשון שכותב את זה
שואל השאלה:
אז לא כדי להיות אח שלך למרות שגם אני חוטף מאחי הגדול בני כמה הם?
אז לא כדי להיות אח שלך למרות שגם אני חוטף מאחי הגדול בני כמה הם?
אנונימי
בגדול אני פשוט לוקח להם משהו שהבאתי להם אבל הם פשוט תמיד מקשיבים לי אז לא יצא לי
לדעתי כבוד גורר כבוד וככה זה גם עם אחים קטנים אם תהיה טוב אליהם הם יכבדו אותך
לא כי יש לנו קשר טוב
הם בסביבות גיל 10
שואל השאלה:
אני לא אוהב את זה זה כואב ו משפיל
אני לא אוהב את זה זה כואב ו משפיל
אנונימי
מפרק אותם מכות