4 תשובות
אה ואפשר גם לשים ריאקשן על הודעה ואם זה מוריד אוטומטית זה אומר שנחסמת
כשאתה שולח הודעה ואז זה כותב לך משהו
וכשזה תמיד מראה לך שהוא באופליין
אני גיליתי את זה בדרך הקשה
וכשזה תמיד מראה לך שהוא באופליין
אני גיליתי את זה בדרך הקשה
אם כשאתה שולח לו הודעה אז זה מסמן אותה באדום
למרות שאין לי את האפליקציה כבר איזה חצי שנה אז אני לא יודע אם זה השתנה
למרות שאין לי את האפליקציה כבר איזה חצי שנה אז אני לא יודע אם זה השתנה
תלמד
באותו הנושא: