6 תשובות
שום דעה. סתם ילדותי, חזק מאוד מאחורי המקלדת ומעט מאוד אומץ במציאות.
יש אנשים רעים
אל תתייחס פשוט
שואל השאלה:
חשוב לציין שהוא יהודי.
ילד מסכן אין אפילו מה להתייחס פשוט תגיד לו שאני יהיה בשירותים נראה זה יהיה הזמן היחיד לענות להודעה המאוד מטומטמת שלך
מאוד קל לומר דברים כאלה מאחורי המסך.
אדם בור, פחדן
לא להתייחס לאנשים כאלה במיוחד באינטרנט
שהוא ילדותי