2 תשובות
לקחתי פעם, לא היה לי תופעות לוואי
(כבר לא לוקחת)
בעיקר ירידה בזיכרון ובריכוז
קצת כאבי ראש לפעמים שאני לא בטוחה בכלל אם זה בגלל זה
וזה הכל, אם את שואלת מבחינת תופעות לוואי ממש בתקופה הראשונית כשלוקחים את התרופה
בעיקר ירידה בזיכרון ובריכוז
קצת כאבי ראש לפעמים שאני לא בטוחה בכלל אם זה בגלל זה
וזה הכל, אם את שואלת מבחינת תופעות לוואי ממש בתקופה הראשונית כשלוקחים את התרופה
באותו הנושא: