4 תשובות
לקחתי אותו פעם והכל היה בסדר
אני לוקחת אותו כבר שנתיים..לא עשה לי תופעות לוואי קשות אבל גם לא עוזר לי מספיק..
נכון זה כדור הורג
אני פעם הייתי צריך לקחת אותו ולקחתי ותוך פחות משבוע של שימוש הגעתי לבית חולים
אל תיקח אחי זה יגמור אותך
אנונימי