5 תשובות
תבקשי מחברה לבוא להיות איתה, ככה אם יש זומים גם וכו תוכלו ללמוד ביחד
אנונימי
גם אצלי זה היה ככה במשך הרבה זמן (יום אחד היא פשוט התעוררה נחמדה אין לי מושג מה קרה שם) אבל מה שעשיתי זה פשוט לא להיות בבית רוב הזמן ואם כן לנעול את עצמי בחדר..
אולי תלכי לבית של חברה
שואל השאלה:
אני גרה רחוק מחברים ולא מרשים לי לצאת מהבית בגלל המלחמה
אני גרה רחוק מחברים ולא מרשים לי לצאת מהבית בגלל המלחמה
אנונימית
אנונימית יקרה,
נשמע שאת עוברת תקופה לא פשוטה. אפשר להבין ממה שכתבת שאת חשה תסכול, בדידות ועומס, מכך שאת תקועה בבית במקום שמרגיש לא נעים או תומך, ועוד בלי יכולת לצאת רגע לנשום או להתאוורר. אני מבינה שאת מרגישה שאמא שלך מתייחסת אלייך אחרת מאשר לאח שלך, ושאבא שלך מתעלם ולא מתערב. זה יכול לגרום לכל אחד להרגיש בודד בתוך הבית שלו.
הייתי מציעה לך למצוא פינה קטנה של שקט, אולי בחדר שלך, בה תוכלי להיות עם עצמך בלי רעש מבחוץ ולהתנתק מעט. אולי גם שיחה קצרה עם חברה ולשתף חוויות יכולה לאפשר לך לחזור לאיזון. יכול להיות שגם שיחה קצרה עם אמא שלך יכולה לשנות את הדרך בה היא תתייחס אליך בעתיד. אם תסבירי לה איך את מרגישה.
אם את מרגישה שאת צריכה מקום לדבר בו בלי שיפוט ובלי חשש, את תמיד מוזמנת לפנות לצאט של סה"ר. לשיחת צ'אט אישית, אנונימית ורגישה, עם מישהו שמקשיב באמת. לפעמים עצם זה שמישהו רואה אותך ומבין אותך קצת מוריד מהכובד.
בואי, אנו שם בשבילך,
שלך,
מתנדבת סה"ר
נשמע שאת עוברת תקופה לא פשוטה. אפשר להבין ממה שכתבת שאת חשה תסכול, בדידות ועומס, מכך שאת תקועה בבית במקום שמרגיש לא נעים או תומך, ועוד בלי יכולת לצאת רגע לנשום או להתאוורר. אני מבינה שאת מרגישה שאמא שלך מתייחסת אלייך אחרת מאשר לאח שלך, ושאבא שלך מתעלם ולא מתערב. זה יכול לגרום לכל אחד להרגיש בודד בתוך הבית שלו.
הייתי מציעה לך למצוא פינה קטנה של שקט, אולי בחדר שלך, בה תוכלי להיות עם עצמך בלי רעש מבחוץ ולהתנתק מעט. אולי גם שיחה קצרה עם חברה ולשתף חוויות יכולה לאפשר לך לחזור לאיזון. יכול להיות שגם שיחה קצרה עם אמא שלך יכולה לשנות את הדרך בה היא תתייחס אליך בעתיד. אם תסבירי לה איך את מרגישה.
אם את מרגישה שאת צריכה מקום לדבר בו בלי שיפוט ובלי חשש, את תמיד מוזמנת לפנות לצאט של סה"ר. לשיחת צ'אט אישית, אנונימית ורגישה, עם מישהו שמקשיב באמת. לפעמים עצם זה שמישהו רואה אותך ומבין אותך קצת מוריד מהכובד.
בואי, אנו שם בשבילך,
שלך,
מתנדבת סה"ר
קישורים מצורפים:
באותו הנושא: