12 תשובות
כן יביאו לך עוזי למקרה חירום
שואל השאלה:
אז למה עשו הקלה בהנחיות ויש עבודה?
קודם כל ניהיה מציאותיים אין מלחמה בחוץ. סך הכל כל כמה שעות טובות יש אזעקות בעקבות טילים (לא מזלזלת פשוט בואו זה לא כמו שהיה בשבת שבאמת אי היה אפשר אפילו לצאת מהבית) אז אני כן חושבת שעוד שבוע שבוע וחצי יתחילו לפתוח תבתי ספר עד שיהיה כרגיל
כן זה כבר היה
שואל השאלה:
מתי זה היה
בשלב מסויים כנראה כן... כמו שנה שעברה.. פשוט כשלא יהיו כל כך הרבה ירוטים
שואל השאלה:
מתי בדיוק יחזירו אותנו ללימודים שהיה אזעקות? החזירו אחרי שהייתה הפסקת אש..
^כשהיה אזעקות ממש בהתחלה מעזה החזירו אותנו ללימודים
שואל השאלה:
אבל זה משהו אחר. איראן יכולה להרוס בניין לא נראלי שיקחו את הסיכון הזה
שואל השאלה:
והחזירו אחרי איזה חודש וחצי
עוד שבוע הכל יהיה רגיל