46 תשובות
זוועה ברמות. גם לי
כן מצד אחד לא לנרמל השמנה אבל מצד שני להיות בשיא הרזון דיי כבר
וואי כן, זה נורא, לאן הגענו?
תהילות לאל עליון אין לי טיקטוק
אין לי טיקטוק
מחקתי
עשה רק טוב
אנונימית
לא ידעתי שהתופעה הזאת קיימת, וזה מזעזע.
צאו מהטיקטוק חברים תאמינו לי שאין בזה תועלת.
לא הבנתי, איך מנרמלים רזון בטיק טוק?
אנונימית
זה נהיה טרנד
אני בהלם איזה טרנד? איזה איום אוף
כנל מזעזע זה רק גורם לעוד אנשים לפתח הפרעות אכילה
אנונימית
מזתומרת איךמנרמלים הפרעות אכילה?
אנונימית
צריך לחסום את הסרטונים
אין לי טיקטוק אבל אם זה רציני זה זוועה אימאלה
למזלי מחקתי את הטיקטוק אז תתמודדו עם הזבל שיש שם
אולי במקום להגיד שזה מזעזע שמנרמלים הפרעות אכילה תסבירו איך מנרמלים את זה??
אנונימית
כן פתאום מחלות נפש זה טרנד
כן זה חייב להפסיק
כןן גם במיוחד האלה שרוצות להיות קוריאניות וכל התוכן שלהם זה על להרעיב את עצמן וואי מקווה שמובן על מה אני מדברת
אנונימית
לא יצא לי לראות, אבל אם כן זה נורא.
בא לי עכשיו המבורגר

ובקשר לשאלה טיקטוק זה מזעזע בכללי נותנים לכל מפגר לעלות סרטון על הדעות הסתומ|ת שלו
נשבעת גם אצלי ואני מזועזעת כל פעם מחדש, בעיקר מהתגובות שעוזרות אחת לשנייה להידרדר יותר ויותר לתוך ההפרעה.
את צריכה יותר לעשות לייקים על דברים שאת גם רוצה לראות בסגנון, ככה גם הפוריו משתנה וזה מה שקרה לי ועכשיו אני לא צריך לראות דברים שאני לא רוצה.

ואם יש סרטונים שכבר חוזרים על עצמם, אמור להיות בהגדרות הקטע הזה של להסתיר את הסרטון ממך בגלל שאת לא מעוניינת לראות זאת, כמו באינסטגרם (אני לא זוכר אם יש את זה בטיקטוק כי למזלי אני פחות מחובר שם)
אין לי טיקטוק
שואל השאלה:
וואו שניה לא ציפיתי להיות בחמות
אנונימית
וואי כנל תןפעה מזעזעת
שואל השאלה:
מי ששאל מה זה לנרמל הפרעות אכילה
זה לעלות סירטונים על משקלי יעד וכאלה שזה תת משקל קיצוני
וכאלה שמבקשים לעזור להם להרעיב את עצמם
ומה אכלתי ביום למרות שהן יודעות שהן לא צריכות לרדת וכאלה
אנונימית
אין לי טיקטוק מחקתי
ואני הכי מאושר שיש
מזעזע. גם אצלי זה ככה
שואל השאלה:
אני אומרת תדווחו על כל סרטון כזה שאתם רואים
אנונימית
זהו שאני מדווחת ולא רק שזה לא יורד זה פשוט מופיע לי יותר ויותר בפור יו
כל הפוריו של האנשים עם הפרעות אכילה,התאבדות,אנשים מיוחדים שעושים מהם צחוק וזה נורא
זה ואמהות מניקות אמאלה
איכס פשוט באמת שהטיקטוק נהיה מקום דוחה.
לא מבינה איך נותנים מקום לדבר הזה ולמה יש לזה לגיטימציה בכלל
לא רק הפרעות אכילה גם פ.ע וזה מתחיל להיות עצוב ברמות.
וואו איזה כיף לראות שחצי מהתגובות כאן זה "מחקתי את הטיקטוק"
יש תקווה לעולם חברים
הפרעות אכילה זה סקאם של העולם המודרני הפרוגרסיבי והמנרמל שמצדיק ויוצר חולשות היום בלי נתונים מדיוקים 50% מהבנות טוענות שיש להן הפרעות אכילה אבל בתכלס כולן הן סתם דובות שאוהבות לאכול מתוכן כל אלה שטוענות יש 1% אחד שיש לו בעיות והוא לא שמן שלא שולט בעצמו אלה בנות עם דימוי גוף קיצוני שמרעיבות את עצמן ולא סתם רזות /ממוצע/שמנות שרוצות יחס
^לא חושבת. עיסוק כפייתי באכילה ובמשקל זו בעיה והפרעה.
דור מזעזע.
שואל השאלה:
וואו אריאל 191 אתה טועה ובגדול .
הפרעת אכילה לפני הכל זו מחלה נפשית .
אף
אחד ואחת לא תסבול בכוונה כדי למשוך תשומת לב . זה אשכרה קשוח
אנונימית
שואל השאלה:
ועצוב לדעת שאשכרה זה אצל כולם ככה
אנונימית
שואלת השאלה אני לא מסכים איתך ברגע שכל אדם שני אומר שיש לו בעיות אכילה אז לא כל אדם שני יש בעיות נפשיות אז מה את אומרת בעצם שזה רגיל?
זה העניין שהן לא סובלות הן רוצות יחס
שואל השאלה:
לא כולן .
ברגע שנחשפים לתוכן כזה לא פלא שאנשים נכנסים להפרעות אכילה .
הופכים הרעבה עצמית למשהו נורמלי
וילדים רואים את זה ולוקחים דוגמא .
אז לא זה ממש לא נכון .
אומנם קיימים אנשים שעושים בשביל צומי אבל זה אחוזון מאוד נמוך.
אנונימית